משלוח חינם בדואר רשום בקנייה מעל ₪199 ♥ מוקד ההזמנות: 08-9431499

מי אנחנו?

ניינטי-ניין – אתר לקניות בגדים ואקססוריז לנשים באינטרנט.

באתר תוכלי לבצע קניות אונליין באמצעות כרטיס אשראי – או דרך מוקד ההזמנות שלנו במס' 08-9431499

המוצרים שרכשת נשלחים אלייך כחבילה באמצעות דואר ישראל או שירות השליחויות שלנו.

משמעות השם ניינטי-ניין – Ninety-nine נבע מהרצון שלנו לשווק

מוצרי אופנה איכותיים ועדכניים , במחירים של עד 99 שקלים !

כיצד מגיעים אלינו?

כתובת האתר שלנו :

www.ninety-nine.co.il

או לחלופין – רשמי בגוגל : ניינטי-ניין !

באמצעות מחשב נייח , טאבלט או כל מכשיר נייד – והנה את כבר כאן !

יש לכם חנות/סניף לא באינטרנט?

ניינטי-ניין היא חנות אינטרנטית !

השירות והמכירה שלנו ניתנים במסגרת אתר האינטרנט שלנו

ומוקד ההזמנות הטלפוני במס' 08-9431499

ככה זה בעולם של חדשנות , מי אמר שבשביל לקנות בגדים את חייבת לצאת מהבית ?

את המוצרים שלנו כל אחת יכולה לרכוש מכל מקום בארץ.

תהיי בטוחה שהחבילה של ניינטי-ניין תנחת אצלך במהירות במקום ובזמן שנוח לך !

היכן אתם נמצאים?

משרדי שירות הלקוחות שלנו ומחסני ניינטי-ניין נמצאים בעיר יבנה.

כניסת ויציאת חבילות אל הלקוח מסניף מרכזי יבנה, ת.ד 469.

כיצד ניתן ליצור אתכם קשר?

ניינטי-ניין כאן בשבילך תמיד !

שירות הלקוחות שלנו זמין לכל שאלה , בקשה או הערה

על מנת לתת לך פתרון ומענה מקצועי בכל עניין .

ניתן ליצור עמנו קשר בדרכים הבאות :

מענה אנושי בטלפון : 08-9431499

ימים א'-ה' : 09:00-19:00

יום ו' וערבי חג : 08:00-13:00

פקס : 08-9431599

בכתובת המייל : 99@Ninety-nine.co.il

בחלונית : כתבו לנו שבאתר

וברשתות החברתיות

האם חייב להירשם לאתר בכדי לבצע רכישה?

לא חייב להירשם לאתר על מנת לבצע רכישה.

אבל אנו מאוד ממליצים להירשם לאתר מכיוון שזה יאפשר לך לקנות

באתר ניינטי-ניין מבלי למלא את הפרטים האישיים שוב ושוב בכל קנייה.

מה זה"החשבון שלי" וכיצד משתמשים בו?

עם ההרשמה לאתר נוצר עבורך דף לקוח אישי הנקרא "החשבון שלי".

בדף זה ניתן לעקוב אחר ההזמנות שביצעת ואלו הנמצאות בתהליך,

לצפות בקניות שכבר בוצעו ולעדכן פרטים אישיים.

שכחתי את הסיסמה. מה עליי לעשות?

אל דאגה! ראשית יש ללחוץ על כפתור ההתחברות שבאתר.

לאחר מכן, ייפתח עמוד הכניסה ל״חשבון שלי״. בשלב זה יש ללחוץ על הלינק "שכחתי סיסמה" – המופיע מטה.

יש למלא את כתובת הדואר האלקטרוני שבאמצעותו נרשמת לאתר, והסיסמה תשלח ישירות אל המייל שברשותך.

הפריט שרציתי אזל מהמלאי – מה עליי לעשות?

לצד כל מוצר שאזל תופיע חלונית הרשמה מיוחדת

עם הכיתוב – "עדכנו אותי כאשר הפריט ישוב למלאי".

הוסף/י את כתובת הדואר האלקטרוני שברשותך ולחצ/י על כפתור העדכון.

במידה והפריט יישוב למלאי האתר, המערכת תדע לעדכן אותך בהודעה אוטומטית שתישלח ישירות אל כתובת המייל שלך.

  • ללקוחות רשומים אין צורך להזין כתובת מייל – לחיצה בודדת על כפתור העדכון תשמור את הפרטים וההודעה על מלאי שחזר תישלח באופן אוטומטי אל כתובת המייל שלך המעודכנת ב"חשבון שלי" שבאתר.

האם האתר מותאם לגלישה סלולרית?

אתר ניינטי-ניין מותאם לגלישה סלולרית.

ניתן לגלוש באתר מכל מכשיר נייד ולבצע את הקניה בקלות בנוחות ובמהירות.

מהיכן מגיעים המוצרים הנמכרים באתר?

ניינטי-ניין מקיימת קשרי ייצור וסחר עם שורת ספקים ויצרנים ייחודיים מכל רחבי העולם, בעיקר מאסיה ואירופה.

המוצרים שלנו נבחנים על פי מספר היבטים חשובים שהגדרנו כחלק מהסטנדרטים הקפדניים שלנו: איכות גבוהה והתאמה מדויקת לטרנדים הכי חדשים בעולם האופנה.

בקרת איכות – כוללת בדיקת סוג החומר, עמידות המוצר, עיצוב והתאמה מושלמת לטרנדים הכי אופנתיים.

האם הרכישה באתר בטוחה?

כמובן! הסירי כל דאגה מלבך!

הרכישה באתר ובמוקד הטלפוני שלנו מאובטחת לחלוטין ומגובה על-ידי חברת ישראכרט הישראלית ו paypal העולמית.

פרטי האשראי והכתובת שלך נשארים חסויים ולא נחשפים לאף גורם.

כמו כן כל המידע שבאתר מוצפן בתקן מחמיר וקפדני.

מהי מערכת התשלומים של PayPal?

· PayPal, היא חברה בינ"ל מובילה לתשלומים באינטרנט ובמכשיר הנייד, עם יותר מ-110 מיליון חשבונות פעילים ב-190 מדינות. השירות של PayPal מאפשר לכל אדם בעל כתובת מייל לשלם ולקבל תשלום בצורה בטוחה יותר, בלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלו בפני המוכר.

· בנוסף, התשלום באמצעות PayPal הוא מהיר יותר, מפני שלא צריך להקליד שוב ושוב את פרטי כרטיס האשראי בכל פעם שקונים באינטרנט – פשוט מקלידים כתובת מייל וסיסמה, וכעבור שלושה קליקים תהליך התשלום כולו מסתיים.

· כדי לפתוח חשבון PayPal (בחינם!), לחצי על הכפתור 'הרשמה חינם' בעת הרכישה מלאי את טופס פתיחת חשבון PayPal והצטרפי ליותר מ-110 מיליון לקוחות פעילים, הנהנים מעולם בטוח יותר של קניות באינטרנט ובמכשיר הנייד.

באילו סוגי כרטיסי אשראי ניתן לבצע תשלום?

באתר ניתן לבצע תשלום באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי!

קיימת גם האפשרות לבצע תשלום באמצעות PayPal

  • ניתן גם לבצע הזמנה טלפונית עם נציג שירות

דרך מוקד ההזמנות שלנו במס' 1700-50-10-99 מכבדים את כל סוגי

כרטיסי האשראי

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

ניתן לבצע רכישה באמצעות שיחת טלפון מול נציג שירות ומכירה בשעות הפעילות.

אנו מכבדים את כל סוגי כרטיסי האשראי!

  •  מענה אנושי בטלפון : 08-9431499

ימים א'-ה' : 09:00-19:00

יום ו' וערבי חג : 08:00-13:00

איך בוחרים מוצר באתר? וכיצד מבצעים רכישה?

אם למוצר יש מידות וצבעים ראשית עלייך לבחור במידה ו/או הצבע הרצויים ולאחר מכן על כפתור: הוסף לסל.

– ביצוע הרכישה:

כשסיימת לבחור את המוצרים לחצי על סל הקניות

מיד לאחר מכן ייפתח עמוד סל הקניות המציג את כל הפריטים שבחרת לרכוש.

  • בחרי את אפשרות המשלוח המתאימה בשבילך.

  • לחצי על כפתור – המשך לתשלום.

ברגע זה יפתח בפנייך השלב הסופי של הרכישה – עמוד הקופה

בו את נדרשת להזין פרטי כתובת למשלוח ולבחור את אופן ביצוע התשלום.

• שימי לב – בשלב זה מומלץ לסמן את האפשרות להרשמה לאתר, על מנת שברכישות הבאות שלך כתובת המשלוח תשמר.

לאחר מספר דקות מרגע ביצוע הרכישה ואישור התשלום

תישלח חשבונית עם פרטי ההזמנה אל תיבת המייל שהזנת במעמד הרכישה.

תתחדשי !

באיזה שלב כרטיס האשראי שלי יחויב על העסקה?

החיוב בכרטיס האשראי מתעדכן בד"כ כמס' דקות לאחר ביצוע פעולת התשלום והרכישה.

אצל כל חברת אשראי זמן ביצוע החיוב בכרטיס עשוי להשתנות.

ברגע שאושרה העסקה תקבלי אל תיבת המייל קבלה מפורטת עם פירוט המוצרים והחיובים.

כיצד ניתן לבצע שינויים בהזמנה שכבר ביצעתי?

קורה לעיתים שנזכרים בפריט ששכחנו להוסיף אל סל הקניות, מידה או צבע שגויים שרכשנו ועכשיו את לא יודעת מה לעשות..

אל דאגה!

צרי עמנו קשר באמצעות חלונית כתבו לנו שבאתר.

או לחלופין חייגי לשירות הלקוחות בשעות הפעילות 1700-50-10-99

ואנו נטפל בכל שינוי שברצונך לבצע על מנת שתקבלי את ההזמנה המושלמת!

  • לא ניתן לבצע שינוי בהזמנה במידה והחבילה כבר נשלחה אל הנמען!

 במקרה זה, יש לאסוף את החבילה מהדואר וליצור עמנו קשר על מנת לטפל בכל שינוי בהזמנה.

מהי עלות המשלוח?

פרטים שחשוב לנו שתדעי על המשלוח –

המחיר הגלום במשלוח הוא עבור 2 פרמטרים – דמי טיפול ומשלוח:

  • דמי טיפול – עבור עבודת עיבוד ההזמנה, אריזתה ועטיפתה על מנת שתגיע אלייך בצורה המושלמת וללא כל פגע.

  • עלות שליחת חבילה בארץ בכפוף לתעריף דואר ישראל.

למידע נוסף ופירוט מלא עבור שיטות המשלוח שלנו והתעריפים המלאים ניתן לבקר בעמוד המשלוחים.

ניתן לבצע משלוח אקספרס מהיר עם שליח עד לבית?

ניתן לבצע משלוח אקספרס מהיר עם שליח עד לדלת!

בחרי באפשרות זו בעת תהליך ביצוע ההזמנה.

זמן הגעת החבילה במשלוח זה נע בין 1-3 ימי עסקים.

איך ניתן לקבל מידע על מצב ההזמנה שלי?

בפרק זמן של עד כ-3 ימי עסקים מרגע הרכישה תקבלי אל תיבת המייל שברשותך מספר מעקב המשויך לחבילה שלך אשר באמצעותו תוכלי לדעת מה סטטוס החבילה בכל עת!

מאיזה סניף דואר היא יצאה, באיזה תאריך, ובאיזה סניף היא נמצאת כעת,

– עד לרגע שבו החבילה תימסר לידייך.

את המידע על סטטוס החבילה תוכלי לבדוק באמצעות

חלונית מעקב המשלוחים שבאתר דואר ישראל.

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?

משלוח בדואר רשום – זמן הגעת החבילה נע בין 2-14 ימי עסקים.

משלוח מהיר אקספרס – זמן הגעת החבילה נע בין 1-3 ימי עסקים.

מהיכן אני אוספת את החבילה?

•משלוח מהיר אקספרס – אינך צריכה לאסוף, החבילה מגיעה אלייך באמצעות שליח עד לביתך.

•משלוח בדואר רשום – החבילה תגיע אל סניף הדואר הקרוב לאזור מגורייך. ספח איסוף החבילה ימתין לך בתיבת הדואר על מנת לגשת אל סניף הדואר עם תעודה מזהה בכדי לאסוף את החבילה.

האם המשלוחים הם לכל הארץ?

אנחנו עושים משלוחים לכל רחבי הארץ בהתאם למפת אזורי החלוקה של דואר ישראל במידה ויש לך ספק לגביי שירות הדואר אל היישוב בו את מתגוררת בדקי באמצעות אתר דואר ישראל אם היישוב בו את מתגוררת נכלל באזורי החלוקה של הדואר.

או חייגי אל שירות הלקוחות שלנו 1700-50-10-99

איך אדע אם מידת הפריט מתאימה לי?

פשוט מאוד! לצד כל המוצרים מופיע פירוט מידות בס"מ

אם אינך יודעת את מידותייך או כיצד לבצע מדידות

ואת מתלבטת בכל זאת – יש לנו פתרון מושלם בשבילך!

מדריך מפורט שיסייע לך לבצע חישוב מידות קל ופשוט – למעבר לעמוד לחצי כאן!

כך תדעי כיצד למדוד והאם אכן המידה מתאימה למוצר שאת מעוניינת לרכוש.

מאיזה סכום ניתן לבצע רכישה?

ניתן לבצע רכישה מכל סכום.

אם אין לי כרטיס אשראי, מה ניתן לעשות?

ישנה אפשרות לרכוש כרטיס ויזה נטען בכל אחד מסניפי דואר ישראל.

ניתן להטעין את הכרטיס בכל סכום שרוצים ולרכוש באמצעותו באתר, בקלות ובדיוק כמו בכל כרטיס אשראי אחר.

לפרטים נוספים עבור הכרטיס הנטען באתר דואר ישראל – לחצי כאן!

האם ניתן לבצע החלפות/החזרות?

כמובן ! ניתן להחזיר ולהחליף כל מוצר

[למעט הלבשה תחתונה- בהתאם להנחיות משרד הבריאות]

אנו מכבדים זאת בפרק זמן של עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת החבילה.

לכל הזמנה אנו מצרפים כרטיס עם הסבר מפורט – כיצד עלייך לפעול במקרה של החלפת המוצר או החזרתו.

ביצעתי הזמנה והתחרטתי, מה עלי לעשות?

אין שום בעיה !

צרי עמנו קשר באמצעות חלונית "כתבו לנו" שבאתר .

או לחלופין חייגי לשירות הלקוחות בשעות הפעילות 1700-50-10-99

ואנו נטפל בביטול העסקה באופן מיידי על מנת לזכות את כרטיס האשראי בהחזר כספי.

  • לא ניתן לבצע ביטול עסקה במידה והחבילה כבר נשלחה אל הנמען!

לשם כך יש :

 1. לאסוף את החבילה מהדואר

 2. למלא את טופס ההחזרה שבתחתית עמוד הבית

3. לשלוח לת.ד 469 יבנה, תוך 14 ימי עסקים מרגע קבלת החבילה.

האם עליי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי במידה ובחרתי לקבל זיכוי כספי?

אין שום צורך, זיכוי והחזר כספי מתבצע דרך מוקד ההזמנות שלנו במס' 1700-50-10-99

הפעולה מתעדכנת באופן אוטומטי ישירות אל כרטיס האשראי ומופיעה בפירוט החודשי.

כמה זמן לוקח לבצע החזר כספי במידה והחזרתי את המוצרים?

ברגע קבלת החבילה במחסני האתר, אנו ניצור עמך קשר על מנת לעדכן אותך בכל הליך החזר כספי אל כרטיס האשראי.

ההחזר הכספי מתעדכן בכרטיס האשראי בתוך דקות מרגע ביצוע הפעולה.

האם ניתן להחזיר מוצרים שנרכשו במבצע?

מוצרים אשר נרכשו בהנחה או במכירת סוף עונה ניתן להחליף/להחזיר תוך 14 ימי עסקים מרגע קבלת החבילה.

אל ההחזרה יש לצרף את טופס ההחזרות שאותו ניתן להדפיס בלחיצה על הקישור כאן – טופס החזרה/החלפה

ואת החבילה יש לשלוח אל הכתובת – ת.ד 469 יבנה לכבוד ניינטי-ניין.

ניתן לבצע הזמנה ומשלוח לחו"ל?

ניתן לבצע הזמנה לחו"ל דרך מוקד ההזמנות הטלפוני שלנו במס' 08-9431499

בתעריף משלוחים מיוחד ומותאם על פי סכום ההזמנה והמדינה אליה תישלח החבילה.

כמו במשלוחים בארץ, גם במשלוח חו"ל, חישוב עלות המשלוח בכפוף לתעריפי המשלוחים של דואר ישראל.

אין אפשרות לבצע החזרות או החלפות בהזמנה מסוג זה.

מה זה ניוזלטר? וכיצד נרשמים אליו?

ניוזלטר זו הדרך שלנו להיות איתך בקשר – והדרך שלך להיות תמיד מעודכנת.

עם ההרשמה לניוזלטר תוכלי ליהנות ממגוון יתרונות ישירות אל תיבת המייל שברשותך.

תדעי המון! ולפני כולן! חדשות, עדכונים, מבצעים, קופונים והטבות

 שאנו שומרים רק לך!

  • כיצד נרשמים? – פשוט מאוד!

בעמוד הבית מופיעה חלונית הניוזלטר

הזיני את הפרטים בשדות המתאימים

אשרי את הפרטים, ואת בפנים!

מה זה קוד קופון וכיצד ניתן לממשו?

באמצעות קוד הקופון תוכלי לממש זיכוי כספי, הטבה כספית, או הנחת אחוזים בעת הרכישה

במידה ויש ברשותך קוד קופון כל שעלייך לעשות על מנת לממש אותו בעת הרכישה:

להיכנס אל סל הקניות לאחר בחירת המוצרים

להזין את הקוד שברשותך בחלונית טעינת הקופונים

ושווי הקופון או ההטבה יתעדכנו באופן אוטומטי בשכלול סכום הרכישה הכללי.

מה זה גיפטקארד? וכיצד משתמשים בו?

גיפט קארד זוהי דרך מצויינת ומרגשת להעניק מתנה

לבת הזוג, חברה טובה, אחות ובעצם לכל מי שאוהבים.

באמצעות הגיפט קארד את/ה מקנה למקבלת המתנה סכום שאת/ה תבחר/י

למימוש רכישה באתר.

את הגיפט קארד החברה תקבל אל כתובת המייל שברשותה או באמצעות מסרון SMS

בצירוף קוד קופון הטעון בסכום שבחרת להעניק לה.

לתוקף של שנתיים מיום קבלת המתנה.